top of page
Blog: Blog2
  • Writer's pictureevelin

FELADATOK, AMIKKEL ÖNNEK NEM KELL FOGLALKOZNIA, HA TAKARÍTÓCÉGET ALKALMAZ

Updated: Jun 22, 2020

Toborzás / Kiválasztás: Nagyon nehéz jó, megbízható, felkészült munkaerőt találni és folyamatosan fenntartani a létszámot. Főleg takarító munkakörben. Nálunk az arány kb 50 interjúra behívott jelöltből 1 megfelelő dolgozó. Az állás meghirdetése, a válogatás, az interjúztatás óriási háttérmunka és rendkívül időigényes.


Helyettesítés: A takarítók távolmaradása, szabadsága, betegsége esetén helyettesítést kell biztosítani. A helyettesítőt be kell tanítani. Nálunk rendszeresen jellemző, hogy előtte való nap jeleznek, hogy másnap nem jön dolgozni. Ilyenkor helyettesítőt keresni nem egyszerű feladat.


Vezetés / Ellenőrzés / Motiválás: A takarítók mellé szükség van egy vezetőre, aki irányítja, ellenőrzi, motiválja őket. Tapasztalatunk szerint az a dolgozó, akit nem ellenőriznek rendszeresen egyre kevésbé motivált a minőségi munkára.


Fejlesztés/Hozzáértés: Egy takarítócég számára magától értetődik, hogy keresi az egyre professzionálisabb megoldásokat a tisztítóeszközök és szerek tekintetében, mindig az igényekhez legmegfelelőbb megoldásokat alkalmazza. Egy nem takarításra szakosodott cégnek sem kapacitása, sem tudásbázisa, sem kapcsolatrendszere nincs ehhez, így lehet, hogy nem veszi észre, ha technológiaváltással akár egy teljes ember munkáját megtakaríthatná.


Adminisztráció: Egy alkalmazottal rengeteg adminisztrációs tevékenység jár együtt. A munkaidő beosztás megírása, bérszámfejtés, kilépő-belépő papírok előállítása, munkaidő nyilvántartás, stb.


Tehát azt javasoljuk jól gondolja át a döntést.


53 views0 comments
bottom of page